Konfliktuskezelés

Elkerülöd? Kompromisszumot kötsz?

 

 

 

Kommunikációs Megoldások

MINITANFOLYAM 5.

Tanuld meg kezelni a munkahelyi konfliktusokat és legyél az, aki sikeresen alkalmazza a NÉGY mestertechnikát.

FIGYELEM:
A rituális vezetői és munkavállalói öngyilkosság ötödik legbiztosabb módja, ha a konfliktushelyzetekből elmenekülsz!

Most lehetőséged van arra, hogy az 1500 oldalas csapatépítő tréning tudásanyagunkból már 5-10 perc alatt megismerd saját magad és a csoportod részére alkalmazható technikát.

 

Manapság igen ritka a munkavállalói kultúrákban, hogy jó közösség gyűlik össze és dolgozik együtt, helyette sokkal inkább jellemző a szedett-vedett társaság, aminek a teljesítménye erősen ingadozik, gyakoriak  az összetűzések. Ilyenkor a cég munkatársait csak a céges szabályzat, egyéni félelmek és az év végi prémium tartja egyben, nem a csapatszellem.

 

Ha azt akarod, hogy a Te csapatod is átütő sikereket érjen el, és szívügyük legyen a cég, akkor légy az, aki változtat!

Íme az ötödik tanfolyam fejezetei!

Hatékony konfliktuskezelés

Minitanfolyam 5.1.

Elkerülni, vagy belemenni?
A konfliktusok kezelésének első lépése, hogy feltárd magadban a konfliktus valódi forrását.
Gondold végig magadban, hogy mi okozza valójában a konfliktust? Itt leírjuk a konfliktusok anatómiáját és a sikerrel alkalmazható gyakorlatokat.

Kezdd magaddal! Önmegfigyelés az érzelmek felismerése és irányítása

Minitanfolyam 5.2.

Ebben a leckében megismered a kommunikációs helyzetben megjelenő érzelmek feltárását. Pontosan leírjuk az önmegfigyelés és önreflexió eszközeinek a lépéseit.

az első legfontosabb technika: professzionális kérdezés

Minitanfolyam 5.3.

Ebben a részben a kommunikációs alapszabályt megtanítjuk alkalmazni és felkészítünk a kérdezés alaptörvényének megértésére. 

Az akadályok elhárítása és a második legfontosabb technika

Minitanfolyam 5.4.

Mit tehetsz a meg nem hallgatóval? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg Te meg nem hallgattad őket.

Együttműködő önérvényesítés. A megoldás technikái.

Minitanfolyam 5.5.

A következőkben nézzünk néhány alapvető kommunikációs technikát, melyeket a kérdezés az értő figyelem és a megoldás megtalálása során tudsz alkalmazni.

Kezdjük is akkor a Minitanfolyamot egy megtörtént esettel:

Ha már olvastad ezt a sztorit, ugord át!

Hasonló nézeteltérések a Te irodádban is nap mint nap szedik az “áldozataikat”. 

Minden így kezdődött. Csak képzeld el, hogy…

Egy férfi kéz odanyúl a klíma szabályozóhoz és állít rajta, majd visszateszi az asztalra, mire egy másik, ezúttal női kéz veszi fel és állít rajta.
“Ne már Mariann!” – hallunk egy férfi hangot.
“Meg lehet dögleni a melegtől ebben az irodában” – majd az iménti kéz ismét felveszi a szabályozót és visszaállítja.

A távirányító visszakerül a helyére. Néhány másodpercig csend van.
“Nem fogok megfagyani miattad” – mondja ezúttal egy női hang. Majd az iménti női kéz kissé ingerült mozdulattal ismét felveszi a szabályozót és visszaállítja. A vezérlő a helyére kerül.
“Ez most komoly?” – halljuk a férfihangot.
A vezérlő baljós csendben pihen az asztalon.
Aztán hirtelen mozdulattal a férfikéz megragadja és szinte ugyanabban a pillanatban a női kéz is megfogja a vezérlőt. Dulakodáshoz hasonló hangok kíséretében a két kéz elkezdi húzogatni, már már rángatni a klíma távirányítót. A nő másik keze is ráfog a szabályzóra, hogy megszerezze…

Letölthető minitanfolyamunk azonnal alkalmazható megoldást kínál ilyen és ehhez hasonló munkahelyi kihívásokra. Most DÍJMENTESEN hozzájuthatsz:

Ha zavar, hogy hűtött irodádban kinyitják az ablakot, tanítsd meg a munkatársaidat megállapodni, netán konfliktust kezelni. 

A konfliktuskezelés a legkisebb dolgokban kezdődik. A klima beállításának a kérdése csak egy a számos apróságok közül, amelyek arról árulkodnak, hogy a csapatodban a konfliktuskezelési és együttműködési készség még kívánalmakat hagy maga után.

Az imént elmesét epizód nagyon is valós állapotokat jellemez, melyek akár a tudtodon kívül, a Te irodádban is nap mint nap szedik az “áldozataikat”.

Azonnali segítség a kevesebb mint egy-egy A4-es oldalon

A Minitanfolyamaink ereje pont a rövidségükben és gyakorlatiasságukban van. Egy-egy rész 2-4 perc alatt befogadható. Konkrétan alkalmazható módszerek, adaptálható mondatok, vezetői utasításminták és kontroll protokollok teszik akár azonnal alkalmazhatóvá.

 

Olvasd el most a “Hogyan bánjunk nehéz emberekkel?!” című 5+1 részes Minitanfolyamot és öt egyszerű lépéssel kezdd el kiküszöbölni ezt a kommunikációs hibát.​

Hatékony konfliktuskezelés

Minitanfolyam 5.1.

Elkerülni, vagy belemenni?
A konfliktusok kezelésének első lépése, hogy feltárd magadban a konfliktus valódi forrását.
Gondold végig magadban, hogy mi okozza valójában a konfliktust? Itt leírjuk a konfliktusok anatómiáját és a sikerrel alkalmazható gyakorlatokat.

Kezdd magaddal! Önmegfigyelés az érzelmek felismerése és irányítása

Minitanfolyam 5.2.

Ebben a leckében megismered a kommunikációs helyzetben megjelenő érzelmek feltárását. Pontosan leírjuk az önmegfigyelés és önreflexió eszközeinek a lépéseit.

az első legfontosabb technika: professzionális kérdezés

Minitanfolyam 5.3.

Ebben a részben a kommunikációs alapszabályt megtanítjuk alkalmazni és felkészítünk a kérdezés alaptörvényének megértésére. 

Az akadályok elhárítása és a második legfontosabb technika

Minitanfolyam 5.4.

Mit tehetsz a meg nem hallgatóval? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg Te meg nem hallgattad őket.

Együttműködő önérvényesítés. A megoldás technikái.

Minitanfolyam 5.5.

A következőkben nézzünk néhány alapvető kommunikációs technikát, melyeket a kérdezés az értő figyelem és a megoldás megtalálása során tudsz alkalmazni.

Hogyan Tovább?

Csapat vagy csak Csoport? 1.+1

Ez az egyik legfőbb különbség a fáradságos küszködés, a határidőkkel való szüntelen csúszás, és kollégákkal átélt feszültség miatt stresszelt hétköznapok és a jól végzett munka öröme, a mindeki elégedettségére szolgáló eredmények és a szinte élvezettel töltött munkanapok között.

Nézz utána hogyan tudunk Neked a továbbiakban is segíteni! 

Eljött a cselekvés ideje?

Kipróbálnád a csapatoddal?

Ha inkább szakértőkre bízod, és szeretnétek elsajátítani a technikákak egy élményalapú tréninggel, akkor most itt az idő és írj nekünk!

CSELEKVÉS

Üdv a csapatban!

Fábián Viktor és Várfalvi Balázs vagyunk, a GroupToTeam megálmodói és alapítói. Közösen több mint 35 év tapasztalattal a tréning és a csapatépítés területén.
Igazi örömteli élményekkel, begyakoroltatott tudáselemekkel és a vezetők támogatásával  segítünk minden munkacsoportnak, akik szeretnének igazi csapattá válni!

Szívből, szakmai és emberi elkötelezettséggel!

Csapatfejlesztés 4.0

Csoportból Csapat Építés
GroupToTEAM Élmények és Programok

Minden céges eredmény CSAPATMUNKA eredménye…

éve a tréning szervezésben és csapatépítésben

eddig elvégzett csapatépítők és tréningek száma

cégek száma, akik mellettünk döntöttek

TO TEAM

GROUP TO TEAM

1085 Budapest, Blaha Lujza tér 3.
Europeum Bevásárlóközpont
2. emelet

Telefon

(+36) 20 969 1800

EMAIL

iroda@grouptoteam.hu

Minden jog fenntartva! 2023 © grouptoteam.hu

GDPR adatvédelmi tájékoztató