Konfliktuskezelés
Elkerülöd? Kompromisszumot kötsz?
Kommunikációs Megoldások
MINITANFOLYAM 5.
Tanuld meg kezelni a munkahelyi konfliktusokat és legyél az, aki sikeresen alkalmazza a NÉGY mestertechnikát.
FIGYELEM:
A rituális vezetői és munkavállalói öngyilkosság ötödik legbiztosabb módja, ha a konfliktushelyzetekből elmenekülsz!
Most lehetőséged van arra, hogy az 1500 oldalas csapatépítő tréning tudásanyagunkból már 5-10 perc alatt megismerd saját magad és a csoportod részére alkalmazható technikát.
Manapság igen ritka a munkavállalói kultúrákban, hogy jó közösség gyűlik össze és dolgozik együtt, helyette sokkal inkább jellemző a szedett-vedett társaság, aminek a teljesítménye erősen ingadozik, gyakoriak az összetűzések. Ilyenkor a cég munkatársait csak a céges szabályzat, egyéni félelmek és az év végi prémium tartja egyben, nem a csapatszellem.
Ha azt akarod, hogy a Te csapatod is átütő sikereket érjen el, és szívügyük legyen a cég, akkor légy az, aki változtat!
Íme az ötödik tanfolyam fejezetei!

Hatékony konfliktuskezelés
Minitanfolyam 5.1.
Elkerülni, vagy belemenni?
A konfliktusok kezelésének első lépése, hogy feltárd magadban a konfliktus valódi forrását.
Gondold végig magadban, hogy mi okozza valójában a konfliktust? Itt leírjuk a konfliktusok anatómiáját és a sikerrel alkalmazható gyakorlatokat.

Kezdd magaddal! Önmegfigyelés az érzelmek felismerése és irányítása
Minitanfolyam 5.2.
Ebben a leckében megismered a kommunikációs helyzetben megjelenő érzelmek feltárását. Pontosan leírjuk az önmegfigyelés és önreflexió eszközeinek a lépéseit.

az első legfontosabb technika: professzionális kérdezés
Minitanfolyam 5.3.
Ebben a részben a kommunikációs alapszabályt megtanítjuk alkalmazni és felkészítünk a kérdezés alaptörvényének megértésére.

Az akadályok elhárítása és a második legfontosabb technika
Minitanfolyam 5.4.
Mit tehetsz a meg nem hallgatóval? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg Te meg nem hallgattad őket.

Együttműködő önérvényesítés. A megoldás technikái.
Minitanfolyam 5.5.
A következőkben nézzünk néhány alapvető kommunikációs technikát, melyeket a kérdezés az értő figyelem és a megoldás megtalálása során tudsz alkalmazni.
Kezdjük is akkor a Minitanfolyamot egy megtörtént esettel:
Ha már olvastad ezt a sztorit, ugord át!
Hasonló nézeteltérések a Te irodádban is nap mint nap szedik az “áldozataikat”.
Minden így kezdődött. Csak képzeld el, hogy…
Egy férfi kéz odanyúl a klíma szabályozóhoz és állít rajta, majd visszateszi az asztalra, mire egy másik, ezúttal női kéz veszi fel és állít rajta.
“Ne már Mariann!” – hallunk egy férfi hangot.
“Meg lehet dögleni a melegtől ebben az irodában” – majd az iménti kéz ismét felveszi a szabályozót és visszaállítja.
A távirányító visszakerül a helyére. Néhány másodpercig csend van.
“Nem fogok megfagyani miattad” – mondja ezúttal egy női hang. Majd az iménti női kéz kissé ingerült mozdulattal ismét felveszi a szabályozót és visszaállítja. A vezérlő a helyére kerül.
“Ez most komoly?” – halljuk a férfihangot.
A vezérlő baljós csendben pihen az asztalon.
Aztán hirtelen mozdulattal a férfikéz megragadja és szinte ugyanabban a pillanatban a női kéz is megfogja a vezérlőt. Dulakodáshoz hasonló hangok kíséretében a két kéz elkezdi húzogatni, már már rángatni a klíma távirányítót. A nő másik keze is ráfog a szabályzóra, hogy megszerezze…
Letölthető minitanfolyamunk azonnal alkalmazható megoldást kínál ilyen és ehhez hasonló munkahelyi kihívásokra. Most DÍJMENTESEN hozzájuthatsz:

Ha zavar, hogy hűtött irodádban kinyitják az ablakot, tanítsd meg a munkatársaidat megállapodni, netán konfliktust kezelni.

A konfliktuskezelés a legkisebb dolgokban kezdődik. A klima beállításának a kérdése csak egy a számos apróságok közül, amelyek arról árulkodnak, hogy a csapatodban a konfliktuskezelési és együttműködési készség még kívánalmakat hagy maga után.
Az imént elmesét epizód nagyon is valós állapotokat jellemez, melyek akár a tudtodon kívül, a Te irodádban is nap mint nap szedik az “áldozataikat”.

Azonnali segítség a kevesebb mint egy-egy A4-es oldalon
A Minitanfolyamaink ereje pont a rövidségükben és gyakorlatiasságukban van. Egy-egy rész 2-4 perc alatt befogadható. Konkrétan alkalmazható módszerek, adaptálható mondatok, vezetői utasításminták és kontroll protokollok teszik akár azonnal alkalmazhatóvá.
Olvasd el most a “Hogyan bánjunk nehéz emberekkel?!” című 5+1 részes Minitanfolyamot és öt egyszerű lépéssel kezdd el kiküszöbölni ezt a kommunikációs hibát.


Hatékony konfliktuskezelés
Minitanfolyam 5.1.
Elkerülni, vagy belemenni?
A konfliktusok kezelésének első lépése, hogy feltárd magadban a konfliktus valódi forrását.
Gondold végig magadban, hogy mi okozza valójában a konfliktust? Itt leírjuk a konfliktusok anatómiáját és a sikerrel alkalmazható gyakorlatokat.

Kezdd magaddal! Önmegfigyelés az érzelmek felismerése és irányítása
Minitanfolyam 5.2.
Ebben a leckében megismered a kommunikációs helyzetben megjelenő érzelmek feltárását. Pontosan leírjuk az önmegfigyelés és önreflexió eszközeinek a lépéseit.

az első legfontosabb technika: professzionális kérdezés
Minitanfolyam 5.3.
Ebben a részben a kommunikációs alapszabályt megtanítjuk alkalmazni és felkészítünk a kérdezés alaptörvényének megértésére.

Az akadályok elhárítása és a második legfontosabb technika
Minitanfolyam 5.4.
Mit tehetsz a meg nem hallgatóval? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg Te meg nem hallgattad őket.

Együttműködő önérvényesítés. A megoldás technikái.
Minitanfolyam 5.5.
A következőkben nézzünk néhány alapvető kommunikációs technikát, melyeket a kérdezés az értő figyelem és a megoldás megtalálása során tudsz alkalmazni.

Hogyan Tovább?
Csapat vagy csak Csoport? 1.+1
Ez az egyik legfőbb különbség a fáradságos küszködés, a határidőkkel való szüntelen csúszás, és kollégákkal átélt feszültség miatt stresszelt hétköznapok és a jól végzett munka öröme, a mindeki elégedettségére szolgáló eredmények és a szinte élvezettel töltött munkanapok között.
Nézz utána hogyan tudunk Neked a továbbiakban is segíteni!
Eljött a cselekvés ideje?
Kipróbálnád a csapatoddal?
Ha inkább szakértőkre bízod, és szeretnétek elsajátítani a technikákak egy élményalapú tréninggel, akkor most itt az idő és írj nekünk!
CSELEKVÉS
Üdv a csapatban!
Fábián Viktor és Várfalvi Balázs vagyunk, a GroupToTeam megálmodói és alapítói. Közösen több mint 35 év tapasztalattal a tréning és a csapatépítés területén.
Igazi örömteli élményekkel, begyakoroltatott tudáselemekkel és a vezetők támogatásával segítünk minden munkacsoportnak, akik szeretnének igazi csapattá válni!
Szívből, szakmai és emberi elkötelezettséggel!
Csapatfejlesztés 4.0
Csoportból Csapat Építés
GroupToTEAM Élmények és Programok
Minden céges eredmény CSAPATMUNKA eredménye…
éve a tréning szervezésben és csapatépítésben
eddig elvégzett csapatépítők és tréningek száma
cégek száma, akik mellettünk döntöttek
TO TEAM
Telefon
(+36) 20 969 1800
iroda@grouptoteam.hu
Minden jog fenntartva! 2023 © grouptoteam.hu