Hogyan bánjunk nehéz
emberekkel?!

Kommunikációs Megoldások

MINITANFOLYAM 1.1-5.

Személyközi kommunikáció, konfliktuskezelés

FIGYELEM:
A rituális vezetői öngyilkosság első legbiztosabb módja, ha hagyod, hogy a munkatársak ne hallgassák meg egymást!

Most lehetőséged van arra, hogy az 1500 oldalas csapatépítő tréning tudásanyagunkból már 5-10 perc alatt megismerd saját magad és a csoportod részére alkalmazható technikát.

 

Manapság igen ritka a munkavállalói kultúrákban, hogy jó közösség gyűlik össze és dolgozik együtt, helyette sokkal inkább jellemző a szedett-vedett társaság, aminek a teljesítménye erősen ingadozik, gyakoriak  az összetűzések. Ilyenkor a cég munkatársait csak a céges szabályzat, egyéni félelmek és az év végi prémium tartja egyben, nem a csapatszellem.

 

Ha azt akarod, hogy a Te csapatod is átütő sikereket érjen el, és szívügyük legyen a cég, akkor légy az, aki változtat

 

Íme az első tanfolyam fejezetei!

Miért fontos egymást meghallgatni?

Minitanfolyam 1.1.

Az első részben a meghallgatás fontosságáról, a meghallgatás akadályairól beszélünk röviden. Ez a felvezetés nagyon fontos, hogy értsd és lásd a meghallgatás lehetséges akadályait és a technikákat jól tudd alkalmazni.

A meghallgatás három gyilkosa

Minitanfolyam 1.2.

Ebben a leckében megismered a Versengő, célorientált, határozott vérmérsékletű Kolerikust, a vidám, kedves, bizalomgerjesztő, kapcsolatorientál Szangvinikust és a Versengő, célorientált, határozott vérmérsékletű  Kolerikust.

személyiségükből eredően nem-meghallgatók

Minitanfolyam 1.3.

Mit tehetsz a személyiségükből eredően nem-meghallgatókkal? A vérmérsékletükből nem meghallgatók két csoportba oszthatók:
a célorientáltak, és a szétszórtak.

Az érzelmileg eltérült állapotú

Minitanfolyam 1.4.

Mit tehetsz az érzelmi állapotból fakadóan nem meghallgatóval? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg érzelmileg eltérült állapotban van. Hozd olyan állapotba, ahol kinyílik a füle.

a szituációból adódóan nem-meghallgatók

Minitanfolyam 1.5.

Mit tehetsz a szituációból adódóan nem-meghallgatókkal? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg a környezet nem megfelelő a meghallgatáshoz. 

Kezdjük is akkor a Minitanfolyamot egy megtörtént esettel:

Ha már olvastad ezt a sztorit, ugord át!

Íme egy tíz perces, 52.500 forintos kárt okozó beszélgetés anatómiája

Az alábbi rövid történet valós eseményeken alapul:

Péter épp befejez egy telefonbeszélgetést és szinte csak magának modja:
“Szeged-projekt… helyettesítés megoldva!”
Kilép az irodából, ahol összefut Mariannal.

A hölgy lelkesen, tele energiával csap le a férfira.
“Szia Péter! Jaj de jó hogy találkozunk. Nem akarok erőszakoskodni de nagyon kellene a megoldás a helyettesítésre”

“Szia Mariann! A szeged-projektre gondolsz?” kérdez vissza a férfi.
“Igen arra.” Válaszolja Mariann és anélkül hogy levegőt venne folytatja…
“Értened kell, hogy mindenképpen el kell utaznom jövő héten. Tudod mondtam, hogy…”
és belekezd egy részletes indoklásba, amelyet elmondott már azelőtt is. A szavai csak úgy árdnak, teljes határozottsággal és átéléssel.

Péter nagy levegőket véve igyekszik közbevágni. Újra meg újra szóra nyitja a száját, de esélye sincs megszólalni.
”Képzeld, sikerült…” – mondaná, de Mariann csak beszél és beszél.
“Megvan a megoldás…” – szúrja közbe, de a szavai lepattannak.
Aztán a szóáradat, ahogy kezdődött úgy egyszer csak véget is ér.
“Köszönöm hogy segítesz Péter! Hívj ha találtál helyetesítést.” – mondja Mariann és ugyanazzal a lendülettel hátat fordít és elviharzik.
Péter tátott szájjal néz utána és már csak önmagának mondja:

“Megvan a megoldás, már megszereztem a helyettesítést.” – aztán a fejét csóválva maga is útjára indul. “Már meg van oldva…”

Több mint 5 munkaóra a kukában!!!

Kérdések:

– Számszerűsíthető ez a kár?

– Szerinted hányszor ismétlődhet meg egy szervezeten belül hasonló láncreakció?

– Mariann hogyan éli ezt meg?

– És Péter?

Azonnali segítség a kevesebb mint egy-egy A4-es oldalon

A Minitanfolyamaink ereje pont a rövidségükben és gyakorlatiasságukban van. Egy-egy rész 2-4 perc alatt befogadható. Konkrétan alkalmazható módszerek, adaptálható mondatok, vezetői utasításminták és kontroll protokollok teszik akár azonnal alkalmazhatóvá.

 

Olvasd el most a “Hogyan bánjunk nehéz emberekkel?!” című 5+1 részes Minitanfolyamot és öt egyszerű lépéssel kezdd el kiküszöbölni ezt a kommunikációs hibát.​

Miért fontos egymást meghallgatni?

Minitanfolyam 1.1.

Az első részben a meghallgatás fontosságáról, a meghallgatás akadályairól beszélünk röviden. Ez a felvezetés nagyon fontos, hogy értsd és lásd a meghallgatás lehetséges akadályait és a technikákat jól tudd alkalmazni.

A meghallgatás három gyilkosa

Minitanfolyam 1.2.

Ebben a leckében megismered a Versengő, célorientált, határozott vérmérsékletű Kolerikust, a vidám, kedves, bizalomgerjesztő, kapcsolatorientál Szangvinikust és a Versengő, célorientált, határozott vérmérsékletű  Kolerikust.

személyiségükből eredően nem-meghallgatók

Minitanfolyam 1.3.

Mit tehetsz a személyiségükből eredően nem-meghallgatókkal? A vérmérsékletükből nem meghallgatók két csoportba oszthatók:
a célorientáltak, és a szétszórtak.

Az érzelmileg eltérült állapotú

Minitanfolyam 1.4.

Mit tehetsz az érzelmi állapotból fakadóan nem meghallgatóval? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg érzelmileg eltérült állapotban van. Hozd olyan állapotba, ahol kinyílik a füle.

a szituációból adódóan nem-meghallgatók

Minitanfolyam 1.5.

Mit tehetsz a szituációból adódóan nem-meghallgatókkal? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg a környezet nem megfelelő a meghallgatáshoz. 

Hogyan Tovább?

Csapat vagy csak Csoport? 1.+1

Ez az egyik legfőbb különbség a fáradságos küszködés, a határidőkkel való szüntelen csúszás, és kollégákkal átélt feszültség miatt stresszelt hétköznapok és a jól végzett munka öröme, a mindeki elégedettségére szolgáló eredmények és a szinte élvezettel töltött munkanapok között.

Nézz utána hogyan tudunk Neked a továbbiakban is segíteni! 

Eljött a cselekvés ideje?

Kipróbálnád a csapatoddal?

Ha inkább szakértőkre bízod, és szeretnétek elsajátítani a technikákak egy élményalapú tréninggel, akkor most itt az idő és írj nekünk!

CSELEKVÉS

Üdv a csapatban!

Fábián Viktor és Várfalvi Balázs vagyunk, a GroupToTeam megálmodói és alapítói. Közösen több mint 35 év tapasztalattal a tréning és a csapatépítés területén.
Igazi örömteli élményekkel, begyakoroltatott tudáselemekkel és a vezetők támogatásával  segítünk minden munkacsoportnak, akik szeretnének igazi csapattá válni!

Szívből, szakmai és emberi elkötelezettséggel!

Csapatfejlesztés 4.0

Csoportból Csapat Építés
GroupToTEAM Élmények és Programok

Minden céges eredmény CSAPATMUNKA eredménye…

éve a tréning szervezésben és csapatépítésben

eddig elvégzett csapatépítők és tréningek száma

cégek száma, akik mellettünk döntöttek

TO TEAM

GROUP TO TEAM

1085 Budapest, Blaha Lujza tér 3.
Europeum Bevásárlóközpont
2. emelet

Telefon

(+36) 20 969 1800

EMAIL

iroda@grouptoteam.hu

Minden jog fenntartva! 2023 © grouptoteam.hu

GDPR adatvédelmi tájékoztató