NEM!!! NEM és NEM!!!
Nem-et mondás technikája
Kommunikációs Megoldások
MINITANFOLYAM 2.
NEM tudok NEM-et mondani!
FIGYELEM:
A rituális vezetői és munkavállalói öngyilkosság következő legbiztosabb módja, ha hagyod, hogy a munkatársaid mindenre igen-t mondjanak!
Most lehetőséged van arra, hogy az 1500 oldalas csapatépítő tréning tudásanyagunkból már 5-10 perc alatt megismerd saját magad és a csoportod részére alkalmazható technikát.
Manapság igen ritka a munkavállalói kultúrákban, hogy jó közösség gyűlik össze és dolgozik együtt, helyette sokkal inkább jellemző a szedett-vedett társaság, aminek a teljesítménye erősen ingadozik, gyakoriak az összetűzések. Ilyenkor a cég munkatársait csak a céges szabályzat, egyéni félelmek és az év végi prémium tartja egyben, nem a csapatszellem.
Ha azt akarod, hogy a Te csapatod is átütő sikereket érjen el, és szívügyük legyen a cég, akkor légy az, aki változtat!
Íme a második tanfolyam fejezetei!

A NEM-ET MONDÁS KÉPTELENSÉGÉNEK VALÓDI ARCA
Minitanfolyam 2.1.
Miért nem tudsz nem-et mondani?
Az első részben a nem-et mondás problémájának hátterében álló beszélünk röviden. Ez a rész nagyon fontos lesz ahhoz, hogy értsd és lásd az IGEN kimondásának akadályait.

Kezdd magaddal! Önmegfigyelés az érzelmek felismerése és irányítása
Minitanfolyam 2.2.
Ebben a leckében megismered a kommunikációs helyzetben megjelenő érzelmek feltárását. Pontosan leírjuk az önmegfigyelés és önreflexió eszközeinek a lépéseit.

az első legfontosabb technika: professzionális kérdezés
Minitanfolyam 2.3.
Ebben a részben a kommunikációs alapszabályt megtanítjuk alkalmazni és felkészítünk a kérdezés alaptörvényének megértésére.

Az akadályok elhárítása és a második legfontosabb technika
Minitanfolyam 2.4.
Mit tehetsz a meg nem hallgatóval? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg Te meg nem hallgattad őket.

Együttműködő önérvényesítés. A megoldás technikái.
Minitanfolyam 2.5.
A következőkben nézzünk néhány alapvető kommunikációs technikát, melyeket a kérdezés az értő figyelem és a megoldás megtalálása során tudsz alkalmazni.
Kezdjük is akkor a Minitanfolyamot egy megtörtént esettel:
Ha már olvastad ezt a sztorit, ugord át!
Mikor kezdj aggódni egy beosztottad vagy munkatársad felől?
Az alábbi valós eseményeken alapuló történet bemutat egy jelenséget, ami következetesen túlterheli a lelkiismeretes munkatársaidat:
Éva az asztalánál dolgozik, amikor egy úriember – valószínűleg a főnöke – beszól az ajtóból és tőszavakban kioszt neki egy vaskos feladatot. A hölgy lejegyzeteli a teendőket és egy kissé merev mosollyal jelez vissza:
“Meglesz főnök!”
Kicsivel később odalép hozzá és egy női munkatársa és megkéri, hogy segítsen neki egy feladattal, amit idő hiányában nem tudott megcsinálni.
“Segítek, megcsinálom.” mondja a Éva. Miután a kolléganője távozott a homlokát ráncolva nézi a jegyzeteit és nagyot sóhajtva felveszi a csörgő telefont.
A nagyvezér az, aki egy „csak néhány perces”, de valójában néhány órás sürgős feladattal bízza meg. A hölgy a telefont letéve már igazi terheltséget mutat. A jegyzeteit nézve számolgatni kezd és igazán kétségbeesik.
“Dehát ezzel akkor sem leszek meg ha haza sem megyek”
Ekkor jön vissza közvetlen főnöke azzal, hogy van még egy fontos dolog amit elfelejtett, de ráér holnap reggelre…
Csoportvezetőjeként lehetőséged van akár akaratlanul is, de részesévé válni a legjobb munkatársaid túlterhelésének. Segíts nekik megtanulni NEM-et mondani és onnantól sokkal szabadabban terhelheted Őket.

Az egyik leglelkiismeretesebb munkatársad a menthetetlen túlterheltség miatt azon gondolkodik, hogy kilép!

A túlterheltség szinte mindig a munkaminőség rovására megy, de talán ez a legkisebb probléma. Ennél sokkal nagyobb baj a kizsigereltség érzése miatti keserűség, amely előbb vagy utóbb kikezdi cég iránti lojalitást. „Ha esetleg máshol kevesebbet is keresnék, legalább nem halnék bele munkába.” gondolhatják, vagy akár ezt is „Kidolgozom a belem és kiszúrjkák a szememet egy kurta köszönömmel, vagy néha még azzal sem.”
Szerinted hány olyan munkatársad lehet, aki a tudtodon kívül túlterhelődik és ezért lassan, de biztosan a megkeseredés felé sodródik? Nem kell tétlenül nézned ahogy a legjobbakat felemészti a lelkiismeretességük!

Azonnali segítség a kevesebb mint egy-egy A4-es oldalon
A Minitanfolyamaink ereje pont a rövidségükben és gyakorlatiasságukban van. Egy-egy rész 2-4 perc alatt befogadható. Konkrétan alkalmazható módszerek, adaptálható mondatok, vezetői utasításminták és kontroll protokollok teszik akár azonnal alkalmazhatóvá.
Olvasd el most a “Hogyan bánjunk nehéz emberekkel?!” című 5+1 részes Minitanfolyamot és öt egyszerű lépéssel kezdd el kiküszöbölni ezt a kommunikációs hibát.


A NEM-ET MONDÁS KÉPTELENSÉGÉNEK VALÓDI ARCA
Minitanfolyam 2.1.
Miért nem tudsz nem-et mondani?
Az első részben a nem-et mondás problémájának hátterében álló beszélünk röviden. Ez a rész nagyon fontos lesz ahhoz, hogy értsd és lásd az IGEN kimondásának akadályait.

Kezdd magaddal! Önmegfigyelés az érzelmek felismerése és irányítása
Minitanfolyam 2.2.
Ebben a leckében megismered a kommunikációs helyzetben megjelenő érzelmek feltárását. Pontosan leírjuk az önmegfigyelés és önreflexió eszközeinek a lépéseit.

https://grouptoteam.hu/minitanfolyam-02-3-az-elso-legfontosabb-technika-a-professzionalis-kerdezes/
Minitanfolyam 2.3.
Ebben a részben a kommunikációs alapszabályt megtanítjuk alkalmazni és felkészítünk a kérdezés alaptörvényének megértésére.

Az akadályok elhárítása és a második legfontosabb technika
Minitanfolyam 2.4.
Mit tehetsz a meg nem hallgatóval? Kommunikációs alapszabály: addig nem hallgatnak meg, amíg Te meg nem hallgattad őket.

Együttműködő önérvényesítés. A megoldás technikái.
Minitanfolyam 2.5.
A következőkben nézzünk néhány alapvető kommunikációs technikát, melyeket a kérdezés az értő figyelem és a megoldás megtalálása során tudsz alkalmazni.

Hogyan Tovább?
Csapat vagy csak Csoport? 1.+1
Ez az egyik legfőbb különbség a fáradságos küszködés, a határidőkkel való szüntelen csúszás, és kollégákkal átélt feszültség miatt stresszelt hétköznapok és a jól végzett munka öröme, a mindeki elégedettségére szolgáló eredmények és a szinte élvezettel töltött munkanapok között.
Nézz utána hogyan tudunk Neked a továbbiakban is segíteni!
Eljött a cselekvés ideje?
Kipróbálnád a csapatoddal?
Ha inkább szakértőkre bízod, és szeretnétek elsajátítani a technikákak egy élményalapú tréninggel, akkor most itt az idő és írj nekünk!
CSELEKVÉS
Szenvedélyünk a csapat.
Küldetésünk, hogy minél több olyan hatékony és eredményes csapat működjön, amelyekhez tagjai örömmel tartoznak, mások pedig vágynak a részeseivé válni.
Ehhez kínálunk eszközöket.
Növekvő eredményeket és örömteli együttműködést kívánunk a Csapatodnak,

Fábián Viktor
csapatépítés módszertan fejlesztő

Várfalvi Balázs
CMC, minősített vezetési tanácsadó
ui.: A személyes részvételünk egy csapatfejlesztésben mindig azzal kezdődik, hogy a lehető legpontosabban felmérjük és megértjük, hogy mire is van szükség – amenyieben kell ehhez csapatműködést elemző vizsgálatot is végezünk – hogy végül te mindenképpen azt kaphasd a mi a céged és azon belül a rád bízott csapat működését ideálisan szolgálja.
Nem érhetjük be kevesebbel mint valóban megváltoztatott csapatműködéssel.
Csapatfejlesztés 4.0
Csoportból Csapat Építés
GroupToTEAM Élmények és Programok
Minden céges eredmény CSAPATMUNKA eredménye…
éve a tréning szervezésben és csapatépítésben
eddig elvégzett csapatépítők és tréningek száma
cégek száma, akik mellettünk döntöttek
TO TEAM
Telefon
(+36) 20 969 1800
iroda@grouptoteam.hu
SZERZŐI JOGOK:
© Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala által bejegyzett, Szerzői joggal védett szellemi termék kizárólagos weboldala.
Minden jog fenntartva! 2023 © grouptoteam.hu
WEBOLDALT ÜZEMELTETI:
(+36) 20 969 1800
iroda@grouptoteam.hu
CREATIVE INNOVATION KFT. │ 3526 Miskolc, Hunyadi János utca 26. B │ Adószám: 24192200-2-05 │ Magnet Bank: 16200144-18548248
Nyitvatartás: munkanapokon 10:00-16:00h